loading...
آب مایه حیات
امید غلامی بازدید : 164 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

                                                    خودت را برای مسافرت با من آماده کن .

                                              می خواهم تو را با خودم به یک مسافرت ببرم .

 

        bandarstudents.blogfa.com -  چرخه آب

 

 خورشید خانم هر روز نور طلایی خود را به روی دریا و رودخانه می تاباند .

 

    آب رودخانه ها و دریاها کم کم گرم می شود .

 

 بعضی از ما قطرات آب بخار می شویم و به هوا می رویم .

 

bandarstudents.blogfa.com-چرخه آب

                  من هم که حالا به بخار تبدیل شده ام همراه با دیگر دوستانم بالا و بالاتر می روم .

      bandarstudents.blogfa.com - چرخه آب

 

   وقتی که به ان بالا بالاها رسیدیم در ان جا هوا سرد می شود .

 

ما بخارها با هم جمع می شویم و باز به قطره های ریز آب تبدیل می شویم .

 

حالا ما قطره های ریز وقتی در کنار هم قرار می گیریم ابر را تشکیل می دهیم .

 

bandarstudents.blogfa.com - چرخه آب

 

                                وقتی ابرها سنگین شدند ، آن وقت باران می بارد .

 

     همان قطره های ریز آب که قبلا با تابش خورشید بخار شده بودند باز هم به زمین بر می گردند .

 

                   و این طور من ، قطره کوچولوی رودخانه ، باز هم به خانه اولم برمی گردم .

 

قطره کوچولو

            کودک باهوش ، امیدوارم که از این سفر لذت برده باشی و مطالب مفیدی را یاد گرفته باشی .

 

                    حالا هر وقت به کنار دریا یا رودخانه ای رفتی من را به خاطر بیاور

 

منبع:    bandarstudents.blogfa.com

 

 

 

     

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدا « و نزلنا من السماء ماء مباركا فانبتنا به جنات و حب الحصيد» (ق- 9) « و از آسمان آبي پر بركت نازل كرديم و بوسيله آن باغها و دانه هايي را كه درو مي كنند رويانديم.» ***************************** این وبلاگ به مناسبت شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی پرسش مهر 15 طراحی شده است در این وبلاگ تمامی تلاشم مبنی بر این بوده است که شاید مطالب بیان شده گوشه ای از مشکل کم آبی کشورمان را به بازدید کنندگان گوشزد کند و یا شاید بانی تلاش هم میهنانمان برای حل شدن مشکل کم آبی یاشد . « باشد که همه ی ما به مانند باران باشیم وفقط بباریم ونپرسیم پیاله خالی از آن کیست ...... . ***************************** بیاییم این قول را از خودمان بگیریم : من ازامروزبه خاطر رضای خدا ، خودم ونسلهای بعد از خودم درمصرف بهینه وبه جا ی آب تلاش می کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 6,452
  • بازدید کلی : 59,186
  • کدهای اختصاصی

    آب رحمت پروردگار

    آب رحمت پروردگار

    بازی لوله کشی آب

    بازی لوله کشی آب